prinsengizmo.blogg.se

Hej! Denna blogg kommer att handla om mig. Jag är en liten busig Shihtzu kille. Häng gärna med på mina äventyr och bus med min nya familj.... Lämna gärna 🐾 efter er. Kram Gizmo

Ren

Publicerad 2015-04-30 08:01:45 i

Igår tvingade matte i mig i den där vita plåtsaken igen.... .sså kommer det vatten ur en slang och jag blir alldeles blöt.
Efter en stund blev jag alldeles löddrig men det luktade väldigt gott.

Nu är jag ren och fin igen och känner mig som den snyggaste Shih-tzu i Partille😉


Kram Gizmo🐾🐾

Kommentarer

Postat av: Zingo

Publicerad 2015-04-30 10:53:17

Fy sjutton va synd det är om dig! Min matte hotar med att jag ska få åka iväg på bad. Jag badar bara när jag vill och då ska det vara utomhus!!

Fast du blev snygg inte bara Snyggaste Shih tzu i Partille utan snyggaste hunden i Partille!

Svar: Tack.....känner mig fräsch nu
Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela