prinsengizmo.blogg.se

Hej! Denna blogg kommer att handla om mig. Jag är en liten busig Shihtzu kille. Häng gärna med på mina äventyr och bus med min nya familj.... Lämna gärna 🐾 efter er. Kram Gizmo

Läskigt

Publicerad 2015-06-04 11:54:23 i

Idag va jag med matte och husse vid djuraffären. Dom skulle köpa lite smaskiga saker till mig. Jag vägde mig också innan vi gick därifrån.....7 kilo väger jag nu, jag börjar bli stor kille.... jag blir ju 9 månader på lördag👍

När vi kom hem tänkte jag hänga lite på uteplatsen......men det kom en stor fluga så jag blev så jäkla rädd så jag rusade in. Vet ni jag vågar inte gå ut igen...... matte började prata om humlor.....vad är det?  

Jag håller mig inne ett tag, det är läskigt därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela