prinsengizmo.blogg.se

Hej! Denna blogg kommer att handla om mig. Jag är en liten busig Shihtzu kille. Häng gärna med på mina äventyr och bus med min nya familj.... Lämna gärna 🐾 efter er. Kram Gizmo

Smaskens

Publicerad 2015-06-11 18:44:27 i Allmänt,

Min matte är världens bästa ibland, dock inte när hon skäller om att jag äter hennes blommor..... hur kan hon ens bli sur, vet hon hur gott dom smakar?
 
Idag när hon kom hem från djuraffären hade hon köpt mitt favorit godis!! spenatpinne med kyckling runt :) smaskens va gott.....längtar och hoppas att jag får ett snart.
 
Hon hade även köpt en leksak som tydligen skall ge min hjärna en match, men jag måste vara supersmart för det va hur enkelt som helst att fatta hur jag skulle få tag i godiset som låg gömt!!
 
Nu skall matte och husse ta bort mitt lunchmål så jag skall bara få mat morgon och kväll?! hallå bara för jag blir stor kanske jag vill fortsätta äta eller!! hm vet inte riktigt va jag skall tycka om den saken......
 
Nu skall jag gå min kvällspromenad, vi hörs!
 
kram Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela