prinsengizmo.blogg.se

Hej! Denna blogg kommer att handla om mig. Jag är en liten busig Shihtzu kille. Häng gärna med på mina äventyr och bus med min nya familj.... Lämna gärna 🐾 efter er. Kram Gizmo

Varmt

Publicerad 2015-06-13 12:37:52 i

Är det någon mer hundkompis som tycker det är varmt?
Jag tycker morgonpromenaden och kvällspromenaden är ok men mitt på dagen....fyy.

Men idag gick jag en mysig promenad i Jonsered efter vi lämnat lill-husse på fotbollsskolan.
Det va vatten och massa skugga och skog👌 precis som jag vill ha det.

Kommentarer

Postat av: Zingo

Publicerad 2015-06-13 21:29:27

Jag håller med dig kompis!! Matte och jag tar en lång runda vid 9 sedan vill jag bara gå korta runda på dagen och ligga på altanen längs husväggen. På kvällen då går jag gärna slingan. Men matte säger att detta bara är början??!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela