prinsengizmo.blogg.se

Hej! Denna blogg kommer att handla om mig. Jag är en liten busig Shihtzu kille. Häng gärna med på mina äventyr och bus med min nya familj.... Lämna gärna 🐾 efter er. Kram Gizmo

Hej

Publicerad 2015-05-04 09:57:40 i Allmänt,


 
Nu har min matte äntligen lagt över lite bilder från när vi va i Värmland, så nu kan jag visa er hur härligt vi hade det.
 
Jag gillade verkligen det där stället som mina tvåbenta pratar och längtar så mycket efter. Nu har jag också börjat längta för vi skall tydligen dit snart igen när dom tvåbenta har semester.
 
Här kommer lite bilder på massa bus.
 

Här är min kompis Zingo...... han är en svenk lapphund och är hur kul som helst att leka med.
 
 

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2015-05-04 15:07:33

Vilka underbara bilder din matte har tagit på dig Gizmo!! 😚

Svar: visst är dom fina
Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela